نمایندگی فروش چوب پلاست کرج و تهران نمایندگی فروش چوب پلاست کرج و تهران .

نمایندگی فروش چوب پلاست کرج و تهران

همه چیز در رابطه با چوب پلاست

چوب پلاست یا چوب مصنوعی جایگزین چوب طبیعی است. WPC یا Wood Plastic Compsite می‌باشد در واقع یک محصول جدید قرن بیست و یکمی است. کامپوزیت چوب پلاست ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده چوب است که عموما در دمای بالای ذوب پلیمرها مخلوط شده و سپس برای مصارف متفاوت، تحت فرآیندهای مختلف قرار می‌گیرد.

برای تولید این محصول عمدتا از روش اکستروژن ترمو پلاستیک استفاده می شود و در موارد کمی نیز از تزریق پلاستیک بهره می برند. با توجه به نوع فرآیند انتخابی، چوب پلاست می‌تواند به شکل‌های متقاوت در بیاید. همین امر باعث گستردگی استفاده انواع چوب پلاست در زمینه‌های مختلف شود. کامپوزیت چوب پلاستیک به شکل پروفیل و با ضخامت‌های مختلف تولید می‌گردد.

ادرس چوب پلاست کرج

در‌گذشته پودر چوب به کار رفته شده در تولید چوب پلاست پایه غیر سلولزی داشته است. مثل چوب پوست بادام زمینی، کاه یا بامبو. اما امروزه از چوب درختان پهن‌برگ و سوزنی‌برگ از جمله صنوبر‌، کاج‌، بلوط یا چنار استفاده می‌شود. چوب پلاست ظاهر زیبایی دارد و برای پوشش کف در فضاهای رو باز متریال بسیار ایده‌آل است.

به همین دلیل در بسیاری از رستوران‌های روباز و فضاهای تفریحی لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. چوب پلاست‌های بازار ایران عمدتا تولید داخل هستند چوب پلاست، که جایگزین مناسبی برای چوب‌های قابل استفاده در محیط باز (Outdoor) می‌باشد.


برچسب: چوب پلاست،قیمت چوب پلاست،چوب پلاست کرج،خرید چوب پلاست،اجزای چوب پلاست،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۶:۱۲ توسط:ایساتیس موضوع: نظرات (0)