نمایندگی فروش چوب پلاست کرج و تهران نمایندگی فروش چوب پلاست کرج و تهران .

نمایندگی فروش چوب پلاست کرج و تهران

چوب پلاست رو میشناسید؟ آیا میدانستید که چه مزایایی دارد؟

دک پروفیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده کف می‌باشد. استحکام بالا و زیبایی و طرح متنوع این دک پروفیل‌ها آن را از دیگر پرفیل های مشابه متمایز می‌کند. این دک پروفیل چوب پلاست بهترین نوع برای ساخت کف‌های پرتردد و رفت و آمد سنگین در بازار است.

چوب پلاست ارزان در کرج

یکی از پرمصرف‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات چوب پلاست مجموعه دک می‌باشد. با توجه به تناسب بسیار خوب ابعاد دک چوب پلاست، این محصول به عنوان متریال مبلمان شهری، اجرای کفپوش، نمای ساختمان و دیوارپوش مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای دک پروفیل چوب پلاستیک می‌توان ساخت موزاییک و تایل با این پروفیل نام برد.

به جرات می‌توان گفت که دک پروفیل چوب پلاست زیباترین و باکیفیت‌ترین محصولات چوب پلاست در بین دیگر رقبای تولید کننده در بازار ایران است. دک پروفیل چوب پلاست را همچنین علاوه بر کاربردهای بالا جهت ساخت گلدان و فلاور باکس نیز استفاده می‌کنند.

ماده تشکیل دهنده دک پروفیل چوب پلاست:

همانطور که می‌دانید، چوب پلاست تولید شده از ترکیب پودر چوب یا همان خاک اره وپلی اتلین و رنگ و مواد افزودنی دیگر برای استحکام بیشتر ساخته می‌شود. حال هر چقدر پلی اتیلن نسبت به پودر چوب، در محصولات چوب پلاستیک بیشتر باشد چوب پلاست از مقاومت بالاتری برخوردار است. به همین دلیل دک چوب پلاست در کف سازی سنگین بیشترین مصرف را دارد.

مجموعه کدهای D2 D3 D9

یکی از محصولات چوب پلاست، دک پروفیل چوب پلاست می‌باشد. این محصول در دو مدل سنگین و سبک تولید می‌شود. با توجه به سایز و ابعاد مناسب، دک چوب پلاست سبک کاربردهای فراوانی برای مصنوعات چوبی، فلاورباکس، تابلو و نما دارد. مجموعه دک سنگین برای کف سازی، مبلمان شهری و نیمکت استفاده می‌شود. مجموعه دک فوق سنگین برای کف سازی پرتردد، کف سازی رمپ و کف سازی پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پله چوب پلاست

کاربردهای دیگر دک پروفیل چوب پلاست

این محصولات در پروژه‌هایی از جمله کف سازی حیاط و پارکینگ، پیاده روها، روف گاردن، پله، تراس، آلاچیق، فلاورباکس و ….کاربرد دارد. و با توجه به مشکلات و معایب استفاده چوب طبیعی در کف سازی، دک چوب پلاست توانسته است علاوه برعدم مشکلات و معایب چوب طبیعی، کاملا نیاز طراحان و دوست ‌داران محیط زیست را برطرف نماید.


برچسب: چوب پلاست ارزان در کرج،نمایندگی چوب پلاست،قیمت چوب پلاست،چوب پلاست مازندران،چوب پلاستیک،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۰:۴۴ توسط:ایساتیس موضوع: نظرات (0)